Pagina's

donderdag 15 september 2011

I'm back!

Hiii!

Ik ben weer terug, ik ben een paar maanden gestopt met bloggen omdat ik niet genoeg inspiratie had om verder te gaan. 
Maar nu ik een paar ideeen heb heb ik er weer volle vertrouwen in en begin ik met goede moed! 
Ik zit er aan te denken om filmpjes op te gaan nemen, dan word mijn site wat persoonlijker. 
Ook ga ik de foto's die ik laat zien zelf maken inplaats ze van google af te halen.
Hebben jullie nog ideeen & tips? Laat ze weten!

Liefs, 
Jennifer 

2 opmerkingen:

  1. heee jennieee (L)
    goed dat je weer begint (A)
    ik zou zegge wat vriendinne fotos dr op (A)
    miss aan wat mensen rondvragen wat ze interessant zoude vinden op je blog en daar wat over schrijven ??
    xoxoxoxoxo(L)(L)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ga hem zeker bijhouden in ik help je uiteraard met allerlei dingen die grafisch of met de camera moeten gebeuren

    BeantwoordenVerwijderen