Pagina's

zaterdag 23 juli 2011

Budgetmerken

De laatste tijd ben ik echt veel meer interesse gaan tonen aan kleren & make-up, aan het dragen van accessoires! Dit komt onder andere door de blog van veracamilla. Ben ook echt verslaaafd aan nagellak! De afgelopen 3 weken heb ik denk ik ongeveer 8 nagellakken gekocht.
Ik koop nooit dure merken van nagellak, meestal de budgetmerken essence en catrice.
Ook van andere make-up koop ik zelden van andere merken.
Alleen aan mijn mascara besteed ik wat meer geld, omdat ik nog steeds niet de PERFECTE mascara heb kunnen vinden.
Het probleem is bij mijn ogen, dat je bijna niet ziet dat ik make-up op heb, Daarom heb ik de laatste tijd altijd een lijntje boven mijn ogen met mijn oogpotlood. Ik wil het liefst een echte eyeliner, alleen lukt het me echt niet om dat aan te brengen. Dus ik oefen hiermee nog even verder.
 Mijn mening over de budgetmerken is dat ik het een prima aankoop vind. Ik heb er nooit echt problemen mee gehad, of er iets op tegen gehad.


Gebruiken jullie wel dure merken? Of toch liever de budgetmerken zoals essence of catrice?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten