Pagina's

vrijdag 16 september 2011

Shoplog in foto's

Deze week heb ik een paar dingen gekocht die ik met jullie wil delen, de foto's zijn van slechte kwaliteit maar dat gaat nu niet in verband met geen goede camera. Dus heb ik het met mijn mobiel gemaakt!

Als eerste heb ik vorige week zaterdag in Helmond bij de van haren deze fantastische pumps gekocht, ik ben er echt superblij mee en zitten echt heel fijn. Echt een aanrader!


De rest heb ik vandaag bij de kruidvat gekocht, veel komt er van de essence & een ding van catrice:

Deze blushkwast is van de nieuwe collectie van essence, ik ga daar nog iets over schrijven, Ik laat weten wat ik er van vind!

Deze foundation van de pure skin collection van essence heb ik ook gekocht deze was ongeveer €4,- en ben erg benieuwd of deze wat langer blijft zitten als de andere foundation die ik heb uitgeprobeerd.

Deze double eyeshadow heb ik voor 1 euro bij de essence in de sale gekocht. Op de achterkant staat een beschrijving hoe je de oogschaduw moet aanbrengen. Ik laat hier nog een look mee zien. Ik vind de kleuren heel mooi en passen goed bij mijn haar en kleur ogen (bruin).

Deze eye soufflé van essence kan je goed gebruiken voor een oogschaduwbasis. Ik heb hem nog niet getest en dat zal ik ook zeker doen. Als ik er iets meer van weet laat ik het jullie weten!


Deze blush van catrice heb ik ook gekocht bij de kruidvat en was ook ongeveer 4 euro. Hij ziet er héél mooi uit! En ik vind de ribbeltjes en de kleuren die zijn uitgekozen echt heel passend bij een blush. Ik ben benieuwd of de goed blijft zitten.


Dit was mijn shoplog! :)

Wat vonden jullie ervan, en moet ik nog iets veranderen?

Liefs,
Shopaholic Girl



Geen opmerkingen:

Een reactie posten