Pagina's

zaterdag 9 juli 2011

SUMMER

Wie houd nou niet van de zomer?
Lekker weertje, zonnebril op, cocktails maken, smoothies drinken, lekkere salades en je favoriete zomerkleren weer aan!?


Mijn vriendinnen en ik hadden alweer de grootste lol, lekker zwemmen en picknicken.
Over een paar weken ga ik met mijn vriendin en mijn ouders op vakantie naar centerparks gewoon in Nederland. hopelijk krijgen we beetje mooi weer en word het 1 week lang genieten!! Zodra ik de kans krijg ben ik weg naar het buitenland in de vakanties! :)


Voor de rest word het lol hebben met mijn vriendinnen, logeerpartij, barbecueën. En met mijn vriendje afspreken. :) & lekker genieten van mijn zomervakantie! Natuurlijk hoop ik dat ik nog een beetje bruin word..  als Nederland het weer toelaat :)



Wat doen jullie in de zomer? En ga je nog op vakantie?

liefs,
Jennifer

Geen opmerkingen:

Een reactie posten